Wahming….

Impian saya dari mula berkahwin memang nakkkk sangat jadi suri rumah sepenuh masa…mungkin ada yang kata kolot tapi impian saya bukanlah suri rumah yang hanya sibuk uruskan ruma tangga dan anak2 tapi saya berimpian menjadi surirumah yang ada pendapatan…bagaimana?? dulu impian nak buat bisnes online tapi saya tak tahu nak mula cemana…selepas terjebak dengan bisnes Shaklee saya dah nampak peluang…so saya buat sungguh2 sampai mampu jana pendapatan 4 angka yang mana sama saja jika bekerja 8 jam sehari di ofis…akhirnya saya ambil keputusan untuk quit kerja makan gaji dan teruskan impian saya menjadi suri rumah di samping jana pendapatan dengan Shaklee. Resign berapa tahun tu Wallahulam tapi impian saya sampai dapat besarkan anak-anak saya sendiri…Apapun kita hanya mampu merancang dan berusaha..selebihnya biar Allah saja yang tentukan….
Best tau jadi suri rumah ni…siapa kata kerjaya sebagai suri rumah tu kolot dan tak glemer…selepas saya terjebak baru saya rasa enjoy!! nak-nak bila duduk rumah masuh mampu jana income RM2000 ke atas…best tak..best tak??stay kat rumah, jaga suami, jaga anak2, ada duit sendiri….
Jadi kepada surirumah yang berminat untuk menjana pendapatan sampingan macam saya anda boleh hubungi saya untuk tahu lebih lanjut..jangan risau ini bukan skim jana pendapatan yang bukan memakan diri anda…

.
.
.
.
.
.
Bazlia Amoza | Shaklee Distributor di Shah Alam & Kota Kemuning | Contact me 019-2003947 emel : ailzab@yahoo.com
Leave a Reply

