Anak Anda Mudah Selsema? Berhingus? Batuk? Demam? Jom atasi

shaklee shah alam set kanak-kanak
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Anda rasa anak anda mampu tak nak makan semua portion makanan kat atas tu dalam sehari?? atau adakah anda sendiri sebagai parents mampu nak menyediakan semua hidangan kat atas tu untuk memastikan anak anda dapat zat yang secukupnya??
.
.
.
.
.
.
Cara mudah dah ada kenapa perlu pening2 memikirkan lagi..tiru macam saya..saya berikan anak2 saya Vitalea & Chew Vita C untuk melengkapkan keperluan nutrisi mereka…eh jangan salah anggap lak ye…makan tetap kena makan..yang ini adalah “makanan tambahan” sebabnya iye lah kadang kita tak pasti apa yang anak kita makan tu adakah zatnya masih 100% ada pada makanan itu..kot2 lah kite terlebih suhu ketika memasak ke, cara penyedian yang salah ke dsb…
So saya pilih vitamin Shaklee untuk anak2 saya sebab ia semulajadi, terbukti berkesan dan selamat..Alhamdulillah anak2 pun suka malah dah jarang sangat terkena jangkitan penyakit contoh demam, selsema dan batuk…

Wakil Shaklee Shah Alam

Dapatkan vitamin untuk anak anda hari ini dari saya..harga special sebelum GST…calling2 cepat !!

____________________________________________

Bazlia Amoza | Shaklee Distributor di Shah Alam & Kota Kemuning | Contact me 019-2003947 emel : ailzab@yahoo.com
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s